į pradžią turinys susisiekite  
Paslaugos
Šiuolaikinės psichoterapijos praktikos, keičiančios žmonių gyvenimus

STOVYKLA SKIRTA

Siekiantiems geriau pažinti save ir mokytis gyventi savo autentišką gyvenimą darnoje su savimi.

Norintiems sąmoningai atsisakyti automatizmų, stabtelėti, daryti išminties pauzes ir savo pasirinkimus.

Ieškantiems efektyvių būdų keistis ir kurti norimą gyvenimą

plačiau
 
Ilgalaikė psichoterapinė grupė

Grupė yra efektyvus būdas spręsti psichologinius sunkumus. Grupės dalyviai sukuria saugią erdvę tyrinėti, ieškoti priežasčių ir išbandyti naujus sprendimo būdus. Šios grupės pranašumas yra tęstinumas, kas sukuria dalyviams saugumą.

KAM SKIRTA GRUPĖ?
Grupė skirta tiems, kurie:
jaučia, kad tarsi gyvena ne savo gyvenimą, kad yra per daug sunku vienam; kad norisi dalintis savo sunkumais su panašias patirtis turinčiais;
tenka ar teko išgyventi depresiją ar jos simptomų pasireiškimą;
tenka ar teko patirti stiprų nerimą, panikos atakas ar/ ir nerimastingumą.

plačiau
 
Emocinės paramos - savitarpio pagalbos grupės.

Emocinės paramos – savitarpio pagalbos grupės.

Susitikimai skirti žmonėms, kuriuos vienija depresijos ar jos simptomų išgyvenimo patirtis.

Kiekvienoje grupėje sukuriama saugi erdvė dalintis iškylančiais sunkumais bei keistis stiprinančia, gydančia patirtimi.

Susidūrus su sunkumais būna, kad pasijuntame nesaugūs ir nesuprasti. Ypač tokie jausmai sustiprėja išgyvenant depresiškumo periodus, kurie dažniausiai dar yra lydimi vienišumo ir socialinės atskirties. Emocinės paramos grupė gali būti pirmas žingsnis padėti sau atgauti džiaugsmą gyvenimui.


 

plačiau
 
Išmok gyventi su depresija

Grupės TIKSLAS – įgyti žinių ir įgūdžių, kaip profesionaliai padėti sau gyventi su depresija ar/ ir nerimu.

Ši grupė SKIRTA Jums:
• jei ieškote būdų, kaip įveikti depresiją, jos pasikartojančius epizodus ar išgyventi depresyvias nuotaikas
• jei ieškote būdų, kaip sumažinti nuolatinį nerimą
• jei ieškote atsakymų, kaip sumažinti depresijos atkryčio tikimybę
• jei norite profesionaliai išmokti savistabos ir meditacinių įgūdžių padedančių savarankiškai įveikti kasdieninius sunkumus

plačiau
 
Kūrybinio ir terapinio rašymo dirbtuvės

RAŠYMO DIRBTUVĖSE atrasite savo kūrybos balsą ir vidinį įkvėpimą rašyti. Kaip? Išbandydami ne tik N. Goldberg rašymo maratono metodą, bet ir eksperimentuodami su kitomis rašymą „atrakinančias“ technikomis.

Kūrybinio rašymo ir meditacijų 6 savaičių kursą veda psichologė ir rašymo maratono pradininkė Lietuvoje Inga Juodkūnė.

plačiau
 
Individualios konsultacijos

Psichologinės individualios konsultacijos.

 

Jei jaučiate, kad gyvenimas pradeda svyruoti, kad nejaučiate ramybės viduje, pasitenkinimo gyvenimu, kamuoja liūdesys, beprasmybė, tuštumos jausmas, konfliktiški santykiai ar bendrai jaučiate pasimetęs, o gal norisi tik pasikalbėti, ateikite, ieškosime drauge atsakymų ir pažinsime nepažintas gyvenimo aikšteles.

 

Psichoterapijoje remiuosi kognityvine elgesio terapija, dialektine elgesio terapija, dėmesingo įsisąmoninimo (ang. mindfulness) metodais.

 

Konsultacijai galite registruotis el. paštu inga.juodkune@gmail.com ir tel. 862041357 Taip pat konsultuoju skype ir telefonu. Vieta: Vilnius, Unavita klinika, Mokyklos g. 2.

plačiau
 
Įsisąmoninimas (mindfulness)

Įsisąmoninimu (mindfulness) grįstas streso valdymas (8 savaičių programa)

 

Ši įsisąmoninimo (mindfulness) programa skirta Jums:

 

Jei norite stiprinti atsparumą stresui

Jei norite daugiau justi gyvenimo skonio

Jei norite išmokti savarankiškai medituoti

Jei norite praktikuoti sąmoningą gyvenimo būdą

Jei norite stiprinti pasitikėjimą savimi, lavinti kūrybiškumą...

plačiau