į pradžią turinys susisiekite  
Paslaugos
Išmok gyventi su depresija

IŠMOKTI GYVENTI SU DEPRESIJA

Grupės TIKSLAS – įgyti žinių ir įgūdžių, kaip profesionaliai padėti sau gyventi su depresija ar/ ir nerimu.

Ši grupė SKIRTA Jums:
• jei ieškote būdų, kaip įveikti depresiją, jos pasikartojančius epizodus ar išgyventi depresyvias nuotaikas
• jei ieškote būdų, kaip sumažinti nuolatinį nerimą
• jei ieškote atsakymų, kaip sumažinti depresijos atkryčio tikimybę
• jei norite profesionaliai išmokti savistabos ir meditacinių įgūdžių padedančių savarankiškai įveikti kasdieninius sunkumus

APIE KĄ?
Programa remiasi įsisąmoninimu pagrįsta kognityvine terapija (Mindfulness-based cognitive therapy (MBCT). MBCT – tai terapija, kuri savyje jungia kognityvinę elgesio terapiją ir dėmesingo įsisąmoninimo (ang. mindfulness) praktikas ir meditacijas. MBCT išvystė ir tyrinėja Segal Z., Williams M. ir kt. Dėmesingo įsisąmoninimo praktikos daugelyje šalyje susilaukia didelio susidomėjimo ir populiarumo dėl savo paprastumo ir lengvo pritaikymo kasdienybėje.
Plačiau apie MBCT programą ir jos poveikį depresijai galite pasiklausyti dr. Z. Siegal „The mindful way through depression“ TEDx https://youtu.be/1A4w3W94ygA arba tai galėsime aptarti įvadinės konsultacijos metu.

Kaip MBCT praktikos PADEDA?
Tai padeda giliau suprasti, kokia yra depresija
Tai padeda Jums atrasti, kas lemia užstrigimą negatyvios nuotaikos spiralėje
Tai lavina įgūdžius atpažinti sau žalingus elgesio modelius, kenkiančias mintis ir juos valdyti
Tai lavina įgūdžius išbūti su sunkiais jausmais ir stiprina gebėjimą juos išmintingai valdyti
Tai suteikia patirtį keisti požiūrį į sunkias emocijas, nuotaikas, situacijas, mintis.

Grupės dydis. Renkama nedidelė grupė (iki 10 dalyvių), kad kiekvienas dalyvis jaustųsi saugus ir pakankamai gautų individualaus dėmesio.

TRUKMĖ: 8 savaitės. Kiekviena savaitė MBCT programoje turi numatytą savo temą ir namų darbus.

GRUPĘ VEDA:
INGA JUODKŪNĖ – psichologė, dėmesingo įsisąmoninimo ( mindfulness) instruktorė. Teikia individualias konsultacijas ir veda atvirus ir uždarus mokymus ir psichoterapines grupes. Specializacijos sritys: depresijos gydymas, savižudybių prevencija, emocijų valdymas, asmeninių krizių įveikimas, dvasingumas, asmenybės augimas. Nuo 2017 m. veda mindfulness grupes. Daugiau nei 12 metų turi lektoriaus darbo patirties. Inga rašo savo tinklaraštį www.atspirtiestaskas.lt.