į pradžią turinys susisiekite  
Paslaugos
Mindfulness 8 savaičių Programa

Grupės TIKSLAS – įgyti žinių ir įgūdžių, kaip profesionaliai padėti sau įveikti depresiją / ir nerimą.

Ši grupė SKIRTA Jums:
• jei ieškote būdų, kaip kovoti arba gyventi su depresija ar slegiančiomis nuotaikomis
• jei ieškote būdų, kaip sumažinti ar įveikti nuolatinį nerimą
• jei ieškote atsakymų, kaip sumažinti depresijos atkryčio tikimybę
• jei norite profesionaliai išmokti savistabos ir meditacinių įgūdžių padedančių savarankiškai įveikti kasdieninius sunkumus

APIE KĄ?
Programa remiasi įsisąmoninimu pagrįsta kognityvine terapija (Mindfulness-based cognitive therapy (MBCT). MBCT – tai terapija, kuri savyje jungia dėmesingo įsisąmoninimo (ang. mindfulness) praktikas, meditacijas ir kognityvinę elgesio terapiją. MBCT išvystė ir tyrinėja Segal Z., Williams M. ir kt. Dėmesingo įsisąmoninimo praktikos daugelyje šalyje susilaukia didelio susidomėjimo ir populiarumo dėl savo paprastumo ir lengvo pritaikymo kasdienybėje.
Plačiau apie MBCT programą ir jos poveikį depresijai galite pasiklausyti dr. Z. Siegal „The mindful way through depression“ TEDx arba tai galėsime aptarti įvadinės konsultacijos metu.

Kaip MBCT praktikos PADEDA?
Tai padeda giliau suprasti, kokia yra depresija
Tai padeda Jums atrasti, kas lemia užstrigimą negatyvios nuotaikos spiralėje
Tai lavina įgūdžius atpažinti sau žalingus elgesio modelius, kenkiančias mintis ir juos valdyti
Tai lavina įgūdžius išbūti su sunkiais jausmais ir stiprina gebėjimą juos išmintingai valdyti
Tai suteikia patirtį keisti požiūrį į sunkias emocijas, nuotaikas, situacijas, mintis.

Koks MBCT POVEIKIS?
Pamatavus nerimo ir depresijos simptomų lygį prieš programą ir po, matome, kad vidutiniškai grupės dalyviams nerimo simptomų sumažėja 36%, depresijos – 41% (2019 m. pavasario MBCT gr. duomenys). Dalyvių atsiliepimai po MBCT programos -spausti čia-.

TRUKMĖ: 8 savaitės. Kiekviena savaitė MBCT programoje turi numatytą savo temą ir namų darbus.
Pradžia: rugsėjo 26 d. (ketvirtadienis) 19.00 val. – 21.00.
Užsiėmimai vyks kiekvieną ketvirtadienio vakarą: rugsėjo 26 d., spalio 3, 10, 17, 24, lapkričio 7, 14, 21.
Užsiėmimo trukmė 2 valandos: nuo 19 val. iki 21.00 val.

GRUPĘ VEDA:
INGA JUODKŪNĖ – psichologė, dėmesingo įsisąmoninimo ( mindfulness) instruktorė, autobiografinio romano „Rytoj vėl patekės saulė“ autorė. Teikia individualias konsultacijas ir veda atvirus ir uždarus mokymus, psichoterapines grupes. Specializacijos sritys: depresijos gydymas, savižudybių prevencija, emocijų valdymas, asmeninių krizių įveikimas, dvasingumas, asmenybės augimas. Nuo 2017 m. veda mindfulness ir terapinio rašymo grupes. Daugiau nei 12 metų mokymų vedimo patirties . Inga rašo savo tinklaraštį
www. atspirtiestaskas .lt.

AIDAS UŽDAVINYS - gydytojas psichiatras, kognityvinės elgesio terapijos praktikas. Specializacijos sritys: nuotaikos sutrikimai, jų gydymas, prevencija, nerimas, panikos priepuoliai, adaptacijos sunkumai, psichozės. Daugiau nei 20 metų patirtis farmacijos rinkoje, dirbant su žmonėmis, mokant juos bendravimo, įtakojimo bei kitų žmonių supratimo įgūdžių, konfliktinių situacijų sprendimo. 10 metų patirtis verslo konsultavimo bei mokymų srityje.

KAINA: 180 eur. (8 užsiėmimai + dalomoji medžiaga + audio (meditacijų) įrašai).

REGISTRACIJA būtina užpildžius nuorodą https://forms.gle/dDzCVN8AfMXUajiXA arba telefonu 862041357. Grupėje vietų skaičius nedidelis (10- 12 žmonių).

Registracija patvirtinama po įvadinės individualios konsultacijos. Konsultacijos metu detaliai aptariame programą ir individualius Jūsų lūkesčius bei įvertinsime savijautą. Konsultacijos trukmė iki 30 min. Konsultacijos kaina įtraukta į bendrą programos kainą.

VIETA: UnaVita klinika, Mokyklos g. 2, Vilnius

Į iškilusius klausimus atsakysiu el. p. inga.juodkune@gmail.com